سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکیم نیست آنکه با کسی که از معاشرتش ناگزیر است پسندیده رفتار نمی کند، تا آن گاه که خداوند برایش راهی بگشاید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
محض یار
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» شیطان پرستی؟

                           «به نام تنها کسی که می پرستمش»

شیطان پرستی:

شیطان 6000 هزار سال عبادت کرد و آن قدر عبادت کرد که در ردیف فرشتگان قرار گرفت.قبل از رانده شدن از بهشت «حارث»و«عزازیل:عزیز ملائکه»و«لوسیفر:فرزند صبح و نام ستاره بامدادی و به معنای روشنایی دهنده ی آسمان»نام داشت.بعد از رانده شدن«شیطان:رانده شده»و«ابلیس:ناامید»و«سیطن»نامیده شد.

مؤسس شیطان پرستی:

یک شخص به نام «لاوی»مؤسس شیطان پرستی است.او یک یهودی زاده است،در 30 آوریل 1966 حدود 54 سال قبل اولین کلیسای شیطان پرستی را بنیان کرد و روز اول «می»سر خود را تراشید و این را نمادی برای شیطان پرستی نامید.او یک پیانیست بود.یک بار ازدواج کرد و دختری به نام کلرا داشت.دفعه ی دوم بدون ازدواج با معشوقه اش ، صاحب فرزند دختر دیگری شد.کتاب انجیل شیطانی اولین کتاب اوست و 5 کتاب دیگر هم نوشت و موسیقی و فیلم های زیادی را ساخت.در اعتقادات وی شیطان نماد نیروی تاریکی و طبیعت شهوانی و مرگ است.لاوی در 29 اکتبر 1997 در بیمارستان بر اثر تورم ریه مرد.جسد او را سوزاندند و خاکسترش را جهت تبرّک و استفاده ازقدرت های اسرار آمیزش میان وارثانش پخش کردند.این روز «هالوین»نامیده شد.

طرز تفکر:

آنها معتقدند که خدایی با عظمت وجود ندارد و جهنمی هم نیست هر چه هست در این دنیاست.این دین مخلوطی از جادو و منطق و دین مبنی بر شهوات است.آزار جنسی کودکان و حیواتات جزو اعمال وحشیانه ی آنهاست.به عدد 666 احترام فوق العاده ای می گذارند چرا که این عدد در انجیل عدد شیطان است.تمسخر حضرت عیسی از فعالیّت های آنهاست.

شکل ظاهری:

آرایش های عجیب و خالکوبی های وحشتناک دارند و جواهراتشان تیغ و اسکلت و عکس های وحشتناک است.

منطق شیطان پرستی:

خدا را بکش ،‏پدر و مادرت را بکش ،خودت را بکش و... است. 

نمادهای شیطان پرستان:

برج شیطان پرستی یا«ابلیسک»است.نماد دیگر «جمجمه»است.یکی دیگر از نماد ها ،ستاره ی پنج پر وارونه به نام پنتاگرام است.از نماد های معروف دیگر حالت دست و انگشتان است که به «دست خفاش»یا«دست شیطان»معروف است.

برخی فیلم ها و تبلیقات:

_برنامه های کودک مثل باربی ها ، شرک و هری پاتر و یا شیطانک است.

_آرم تیم منچستر یونایتد نیز نماد شیطان پرستی است.

              بعداز مرگ لاوی همسر معشوقه اش رهبر شیطان پرستان شد و معبد «ست»را بنا کرد.

نیک



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » نیک ( سه شنبه 88/2/15 :: ساعت 6:34 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

شیطان پرستی؟
با کفش وارد نشوید

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 3574
» درباره من

محض یار

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
آزاد راه

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب